Орыс тілі мен әдебиеті кафедрасы
Практикалық база және еңбекпен қамту
Кәсіптік практиканың түрлері мен формалары
Оқу, өндірістік және диплом алдындағы практикаларды өткізу университетке қала және облыстың білім беру мекемелерімен ұзақ мерзімді әріптестік қарым-қатынас орнатуға, түрлі бағыттар бойынша болашақ педагогтарды мақсатты кәсіби даярлауды ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
Кәсіптік бағдарланған практиканың барлық түрлері (оқу, педагогикалық, өндірістік, диплом алдындағы) ББ ерекшелігін ескере отырып ұйымдастырылады. Олар маман даярлаудың міндетті компонентін құрайды.
Практиканың барлық түрлері бойынша студенттер өздерінің жетістіктерін белгілеп қана қоймай, сонымен қатар атқарылған жұмыстың қорытындысы бойынша еркін нысанда жасалған есептерде көрініс табатын барабар өзін-өзі бағалауды қалыптастыруға мүмкіндік беретін күнделіктер жүргізеді.
Білім беру бағдарламасы мен жұмыс оқу жоспары негізінде кәсіптік практика бағдарламасы ұсынылады. Білім беру бағдарламасының ерекшелігіне байланысты практиканың мынадай түрлері жоспарланады:
1. Оқу практикасы
2. Тілдік практика
3. Педагогикалық практика
4. Диплом алдындағы практика.
Практиканы өткізудің мақсаты - теориялық оқыту барысында алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын практикалық қолдану; жалпы білім беретін мектептерде филологиялық пәндерді оқыту барысында студенттердің оқытушылық, ұйымдастырушылық және тәрбие іс-әрекетінде тәжірибе жинақтау; дербес педагогикалық қызметке дайындық дәрежесін тексеру, мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың қазіргі заманғы әдістемелері мен технологияларын, соның ішінде ақпараттық пәндерді практикалық меңгеру. технология.
Практика міндеттері:
- педагогика, психология, орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі бойынша студенттердің теориялық білімдерін тереңдету және бекіту, сондай-ақ осы білімді оқу-тәрбие жұмысында қолдану;
- оқу-тәрбие процесін жоспарлаудың практикалық дағдыларын игеру,сабақтардың, сыныптан тыс сабақтардың дәстүрлі және дәстүрлі емес түрлерін әзірлеу және өткізу;
- оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру, орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу-тәрбие процесінің әдістемесін меңгеру дағдыларын қалыптастыру;
- өзін-өзі жоспарлау, әдебиет бойынша сабақтық және сабақтан кейінгі қызметті жүргізу, бақылау және түзету;
- орыс тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру;
- болашақ мұғалімдерде педагогикалық дағдылар мен дағдыларды және жеке тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру және дамыту.
- Tab title 1
-