Орыс тілі мен әдебиеті кафедрасы

Диплом жұмыстары мен магистрлік диссертация тақырыптары

Бакалавриат
  1. Креолизацияланған мәтіндер және тіл мәдениеті
  2. А.С.Пушкиннің «Евгений Онегин» шығармасының ономастикалық кеңістігінің лингвомәдени сипаты
  3. Креолизацияланған мәтіндердің қалыптасу және қызмет ету ерекшеліктері
  4. Сөздік қорын байыту жұмыстарының түрлері
  5. Қазақстандық комикстерінің білім беру потенциалы
  6. Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы лонгридтың дидактикалық мүмкіндіктері
  7. Орыс орфографиясын оқытудың ақпараттық моделі
  8. Орыс тілі сабақтарында оқушылардың диалогтік сөйлеуін дамыту
  9. Қазіргі оқыту жағдайында орыс тілі сабақтарында проблемалық оқытуды ұйымдастыру
  10. Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарындағы орфомемалар
  11. Үстеу мен қалып категория сөздерін лингводидактикалық аспектіде зерттеу
  12. Орыс тілінің сөзжасамына сәйкес гимназия компонентін модельдеу
  13. Ғаламдық желі Интернет мәдениетаралық байланысты ұйымдастыру тәсілі ретінде 
  14. 5 сынып оқушыларының сөздік қорын байыту процесінде ойын технологиялары
  15. Орта мектепте орыс тілін оқыту үрдісінде геймификация әдістерін қолдану
  16. Орыс тілі сабағында цифрлық технологияларды қолдану
  17. Қазіргі қазақ жалқы есімдерінің шығу тегі
  18. Орта және орта мектепте Чеховтың әңгімелерін зерттеу
  19. М. А. Шолоховтың"Тынық Дон" кейіпкерлеріінің мінездемесіндегі моральдық бағалау рөлі 
  20. Орта мектепте орыс тілі сабақтарында ынтымақтастық технологиясын қолдану
  21. Орыс тілі сабақтарында ұжымдық жұмыс формасын ұйымдастыру кезеңдері
  22. Мәтінмен жұмыс жасау кезінде оқушылардың сыни ойлауын қалыптастыру
  23. Орыс тілін оқытудағы мультимедиялық технологиялар
  24. Дидактикалық ойындар орыс тілі сабақтарында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру құралы ретінде
  25. Жаңартылған білім беру мазмұны аясында орыс тілі сабақтарында оқытудың тиімді әдістерін қолдану
  26. Орыс тілінің мектеп курсында сөйлемнің кіші мүшелерін зерттеу
  27. Орыс тілінің мектеп курсында сөйлемнің негізгі мүшелерін зерттеудің ерекшелігі
  28. Мектептегі етістікті зерттеудің қазіргі лингводидактикалық тәсілдері
  29. Мектепте сөйлеуді дамыту бойынша жұмыс бағыттарының бірі ретінде сөйлеу мәдениетін оқыту
  30. Окушылардын публицистикалық стиль жанрларын меңгеруінің лингводидактикалық жағдайлары
  31. Орыс тілі сабақтарында оқушылардың тілдік құзыреттілігін қалыптастыру
  32. Сөздердің сөздік қорын байыту жолдары және қазақ тілінде оқытатын мектеп оқушыларының сөйлеуіндегі лексикалық қателіктер бойынша жұмысты ұйымдастыру
  33. Орыс тілі сабағында дидактикалық ойындарды қолдану
  34. Оқушылардың сөйлеу әрекетін белсендіру әдістемесі
  35. Мектепте орыс тілін оқытудың интерактивті әдістерін қолдану
  36. А. Пушкин мен А. Құнанбаев ұлттық жаңғыру қайраткерлері ретінде
  37. И.А. Крыловтың аңыздарының дидактикалық ерекшеліктері
  38. Л.Н. Толстойдың «Соғыс және бейбітшілік» романындағы әйел образдары
  39. А.С. Пушкин поэзиясындағы лирикалық қаһарман әрі автор
  40. Оқушылардың грамматикалық құзыреттілігін қалыптастыру ("зат есім"тақырыбында)
  41. Этикалық таңдаудың проблемасы: мектеп сабақтарындағы ұстаз туралы әдебиет
  42. Мектептегі әдебиет сабағындағы жанұя және жанұя бақыты тақырыбы
  43. Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы конструкцияларын зерттеу
  44. Орыс және қазақ тілдерінің етістіктеріне салыстырмалы талдау
  45. Сөйлеу мәдениетін оқыту мектептерде сөйлеуді дамыту жұмысының бағыттарының бірі ретінде мақал мәтелдер материалында құндылықтардың тиімді қалыптасуының дидактикалық жағдайларын зерттеу
  46. Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы конструкцияларын зерттеу
  47. Орыс және қазақ тілдеріндегі етістіктерге салыстырмалы талдау
  48. Мақал-мәтелдер негізінде құндылықтарды тиімді қалыптастырудың дидактикалық шарттарын зерттеу
  49. Оқушылар арасындағы қарым-қатынасты құрудағы электрондық коммуникацияның рөлі
Магистратура