Ағылшын тілі
Білім беру бағдарламалары
Ағылшын тілі кафедрасы келесі мамандықтар бойынша бакалавриат және магистратура мамандарын дайындайды:
5В011900 (6В01703) -«Шетел тілі: екі шетел тілі», 5В020700 (6B02301) -«Аударма ісі»
7М01703– «Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау» (ғылыми-педагогикалық бағыт),
7М01704– «Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау» (бейіндік бағыт)
6В01703 – Шетел тілі: екі шетел тілі білім беру бағдарламасының паспорты
Бітірушінің кәсіби қызмет саласы
«Шетел тілі: екі шетел тілі мұғалімін даярлау» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры өзінің кәсіби қызметін білім беру саласында атқарады.
Бітірушінің кәсіби қызметінің нысандар
- негізгі және бейіндік мектептер;
- мамандандырылған мектептер;
- орта білімнен кейінгі техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары болып табылады.
Бітірушінің кәсіби қызметінің түрлері:
- оқыту;
- тәрбиелеу;
- әдістемелік;
- зерттеу;
- әлеуметтік-коммуникативтік.
Бітірушінің кәсіби қызметінің міндеттері
Оқытушылық:
- білім алушыларды оқыту мен дамыту;
- кәсіптік қызметінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру;
- педагогикалық процесті жобалау және басқару;
- педагогикалық қызметтің нәтижелерін болжау, коррекциялау және диагностикалау.
Тәрбиелік:
- білім алушыларды әлеуметтік құндылықтар жүйесіне тарту;
- педагогикалық процестің заңдары, заңдылықтары, принциптері, тәрбиелік механизмдеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмыстарын іске асыру;
- сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау;
- нақты тәрбиелік міндеттерді шешу;
- сыныптан тыс жұмыстарда оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің әр түрлі формалары мен әдістерін пайдалану;
- оқушылар ұжымымен, пән мұғалімдерімен, ата-аналармен байланыс орнату;
Әдістемелік:
- білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру;
- білім беру мазмұнын әр түрлі деңгейде жоспарлау;
- оқу процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру әдістерін анықтау;
- оқыту процесінде жаңа педагогикалық технологияларды қолдану.
Зерттеушілік:
- білім мазмұнын меңгеру деңгейін зерделеу және білім ортасын зерттеу;
- ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді зерделеу;
- білім беру саласындағы озық педагогикалық тәжірибелерді талдау және жалпылау;
- педагогикалық эксперимент өткізу, оның нәтижелерін оқу процесіне енгізу.
Әлеуметтік-коммуникативтік:
- кәсіби қоғамдастықпен және білімнің барлық мүдделі тараптарымен
өзара әрекеттесуді жүзеге асыру; - көп мәдениетті тұлғаны қалыптастыру;
- білім алушылардың тәрбиеленуі мен дамуына қолайлы жағдай жасау және оларға педагогикалық қолдау көрсету.
6B02301 - Аударма ісі білім беру бағдарламасының паспорты
Бітірушінің кәсіби қызмет саласы
«Аударма ісі» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры өзінің кәсіби қызметін аударма саласында атқарады.
Бітірушінің кәсіби қызметінің нысандары:
- әкімшілік-басқару саласы;
- білім және ғылым саласы;
- мәдениет және мәдениетаралық коммуникация саласы;
- халықаралық байланыс саласы;
- баспа ісі саласы;
- бұқаралық ақпарат құралдары саласы;
- ақпараттық-аналитикалық сала және басқа салалар болып табылады.
Бітірушінің кәсіби қызметінің түрлері:
- аударма (әр жанрлы мәтіндерді жазбаша аудару және құжаттарды ауызша аудару, келіссөздерді, халықаралық кездесулерді ауызша аудару, конференциялар);
- ұйымдастыру (әр түрлі ұйымдастыру және өткізу, іс-шаралар өткізу, кәсіби және қоғамдық ұйымдар құру);
- өндірістік-басқару (басшылық және / немесе орындау) кәсіби міндеттерін (аударманың әр түрлі түрлері) отандық, шетелдік және жергілікті кәсіпорындар мен ұйымдардың тиісті бөлімшелерінде );
- ақпараттық-талдамалық (әлеуметтік-саяси талдау, іскерлік хат-хабарларды, есептерді, шолуларды, жағдайдың болжамдарын жасау, аударымдарды редакциялау);
- ғылыми-зерттеу (практикалық аударма және мәдениетаралық коммуникация мәселелері бойынша баяндамалар мен мақалалар дайындау).
Бітірушінің кәсіби қызметінің міндеттері
- жазбаша аударымдарды жүзеге асыру;
- конференцияларда, келіссөздерде, іскерлік кездесулерде, тұсаукесерлерде және басқа да іс-шараларда ауызша аударманы жүзеге асыру;
- аударма-жүргізу және мәдениетаралық коммуникация саласындағы ғылыми-практикалық қызметті жүзеге асыру;
- шетел тілді әдебиеттерді рефераттау және аннотациялауды жүзеге асыру.