Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті базалық, гранттық, бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру бойынша факультетімізде бірнеше ғылыми жобалар жүзеге асырылады.
Педагогика кафедрасы бойынша
AP08053408-OT-20 |
Разработка компьютерной образовательной программы «Әлемді тану» для адаптации детей дошкольного возраста к школе в условиях инклюзивного образования
|
2020 - 2022 |
2020-2022 жылдарға арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша жас ғалымдарды гранттық қаржыландыру Жоба жетекшісі: PhD доктор Оралбекова А. К. |
2020-2021 оқу жылында Ғылыми жоба аясында келесі жұмыстар орындалды:
Ғылыми мақалалар бойынша -
1.Арзымбетова Ш.Ж., Оралбекова А.К. «Инклюзивті білім беру» пәнін оқытуда шығармашылық тапсырмалардың маңызы // Қазақстанның үшінші жаңғыру контексіндегі андрогогикалық білім берудің әдіснамасы: үрдістер, мәселелер, шешу жолдары ХҒТК материалдары. – Нұр-Сұлтан, Л.Н.Гумилев ат. ЕҰУ, 2020.- Б. 266-271 (қазақ тілінде)
2.Оралбекова А.К., Ақбердиева Д.А Педагогикалық мамандықтарда білім алатын студенттердің кәсіби іскерліктерін дамытуға арналған шығармашылық тапсырмалар мен жағдаяттардың маңызы // "Innovative Processes Management in the Context of Education and Science Modernization": Materials of the II International Scientific-Practical Conference.– Munich, Germany: Regional Academy of Management, 2020. Volume II. – P.83-87 (қазақ тілінде)
3.Оралбекова А.К., Жунисова А. Космуратова М. Опыт организации образования лиц с особыми образовательными потребностями в странах юго-восточной европы // Slovak international scientific journal. - 2020. - Vol.2, №37. - Р. 32-35 (орыс тілінде)
4.Arzymbetova Sh.Zh., Oralbekova A.K., Apashova A.K., Alimova K.Sh. The Specifics of the Educational Process for Children in Individual Education // Materials of the V International Scientific-Practical Conference «Integration of the Scientific Community to the Global Challenges of Our Time».– Tokyo, Japan: Regional Academy of Management, 2020. – Vol. II – P. 217-221 (ағылшын тілінде)
- Ғылыми жобалар
-
Тарих және педагогика факультеті, Бастауышта оқыту әдістемесі кафедрасының докторы, профессор Молдабек Құлахмет. АР 09259033 “Бастауыш мектептің қазақ тілі сабағында оқушылардың сөйлеу дағдысын ақпараттық технологиялар арқылы қалыптастыру” жобасы бойынша жұмыс атқарып келеді.
ОРЫНДАУШЫЛАР ТІЗІМІ
1.
ҒЗЖ жетекші, п. ғ. д., профессор
Молдабек Қ.
Орындаушылар:
2.
Аға ғ.қ., п. ғ. к., профессор
Кенжебекова Р.И.
3.
к.ғ. қ., бастауыш сынып мұғалімі
Серикбаева А.С.
4.
к.ғ. қ.
Аманәлі А.Е.
5.
к. ғ. қ.
Өскенбай Т.Ө.
6.
к. ғ. қ. Магистр бастауыш сынып мұғалімі
Мукумова З.П.
7.
к. ғ. қ.Магистр бастауыш сынып мұғалімі
Юлдашева Д.Х.
Білім беруде бастауыш мектептің қазақ тілі сабағында оқушылардың сөйлеу дағдысын ақпараттық технологиялар арқылы қалыптастыруда. Жаңа технологиялардың алатын орны ерекше. Себебі бастауыш мектепте оқушылардың ауызекі сөйлесу әрекеттерін белсендіру мен карқынды дамытудың сапалы әрі тиімді жолы ретінде оқыту технологиясын қазақ тілі сабағында қолдану жолдарын ғылыми-теориялық тұрғыдан қарастыру қажет.
Жаңа қолданылымдар ғылыми-жоба жұмыстары мамандарға жаңа талаптардың қойылатынын байқатады. Сондықтан уақыт талабына сай құзыреттілігі қалыптасқан жаңа буын сұранысына жауап бере алатындай бастауыш мектептің қазақ тілі сабағында оқушылардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру керек.
Педагогикалық еңбектерде ақпараттық технологиялар арқылы бастауыш мектепте қазақ тілі сабақтарында оқушылардың сөйлеу дағдыларын оқу мақсаты бойынша алға қойылған белгісіз шешімді іздеу барысында жүзеге асырылатын, оның нәтижесінде мұғалім мен оқушының бірлескен сөйлеу дағдылары жүзеге асатын әрекет ретінде түсіндіріледі. Осы тұрғыдан алғанда, оқушыда ақпараттық технологиялар арқылы дағдыларды игеруге үздіксіз жетелеп отыратын оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру мәселесінің өзектілігі арта түседі.
«Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің Ғылым комитеті» ММ және «Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті» КеАҚ арасында түзілген
№ 229/36-21-23 келісім шартқа 23.02.2022 жылғы №2 қосымша келісім шартқа («Орда» Университеті арасында 06.04.2021 жылы түзілген №135/36-21-23 келісім шарт) негізінде
АР 09259033 “Бастауыш мектептің қазақ тілі сабағында оқушылардың сөйлеу дағдысын ақпараттық технологиялар арқылы қалыптастыру” тақырыбында календарлық жобаға сәйкес зерттеу жұмысын жүргізуде.
Жобаның мақсаты: бастауыш мектептің қазақ тілі сабағында оқушылардың сөйлеу дағдысын қалыптастыруда ақпараттық технологияларды қолдану, жетілдіру, теориялық негіздеу, практикалық жүзеге асыру әдістемесін жасау, қазақ тілін оқыту барысын ақпараттандыру, қазақшаны тыңдап, түсінетін, жазатын тілдік тұлғаны қалыптастыру, қажетті дағды, білікті жаңашалау. Сонда «Қазақ тілі» пәнін жаңа технология негізінде оқытудың әдіс-тәсілдерін, жүйесін әзірлеу, қолдану мүмкіндіктерін негізделеді.
Зерттеу барысында ақпараттық технологиялар арқылы бастауыш мектептің «Қазақ тілі» сабақтарында оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыруда оқу-әдістемелік бағдарламалар мен кешендері талданды, зерттеу мәселелері бойынша философиялық, отандық және шетелдік психологиялық-педагогикалық, ғылыми-теориялық, оқу-әдістемелік әдебиеттерге шолу жасалынды. Календарлық жоспар бойынша жұмыстар кезең-кезіңімен орындалуда.
Петропавлда 2-8 мамырдағы, іссапар нәтижелеріннен үзінді
«Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің «Петропавл қаласының білім бөлімі » коммуналдық мемлекеттік мекемесі «Абай атындағы мамандандырылған қазақ мектеп -гимназиясы» КММ , "Бастауыш мектепте қазақ тілі сабақтарында оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыруда ақпараттық технологияларды пайдалану" семинар-тренингтері ұйымдастырылды
.
Нәтижеде
Торайғыров университетінің хабаршысы Педагогикалық сериясы № 3 (2021) ғылыми журналда жарияланды. 42970db2-723f-419c-a406-eb9b5f124952_Молдабек Қ., Кенжебекова Р.И. пед.3,2021 веб-сайтында көруге болады.
Қ.Молдабек, Р.И.Кенжебекова Ақпараттық технологиялар арқылы оқушылардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру// Торайғыров университетінің ғылыми журнал Хабаршысы, Педагогикалық сериясы ISSN 2710-2661 № 3 (2021) Павлодар 139-149беттер.
Торайғыров университетінің хабаршысы Педагогикалық сериясы № 1 (2022) ғылыми журналда жарияланды.
Кенжебекова Р. И., Молдабек К., Нишанова К. С. / / Информационные технологии-эффективный метод формирования речевых навыков Вестник научного журнала Торайгыровского университета, педагогическая серия ISSN 2710-2661 № 1 (2022) Павлодар 88-101 https://doi.org/10.48081/QQOE8632 Danabayeva Marzhan, Dairabayev Maksat, Autayeva Akbota, Kulakhmet Moldabek, Kenzhebekova Rabiga, Galiya Rysbaeva The development of computational skills of visually impaired children of primary classes// Cypriot Journal of Educational Sciences Volume 17, Issue 2, (2022) 451-46 https://doi.org/10.18844/cjes.v17i2.6848
- Accordion title 2
-
Accordion content 2.